haticerabia45 ay bana da herkes aynısını yaptı asla oyle değil dayanılmayacak bir agrı değil zaten sürekli serum agrı kesici yapıyorlar be yürüdükçe açılıyorsunuz ben eve geldim çamaşır astım bulaşık makinesi dizdim normal hayatıma devam ediyorum yani