Gaviscon şurup içip yatıyorm yüksek yastık kullanıyorum yoksa afedersiniz midemden acı bi su ağzıma geliyor yatamıyorum en baştan beri var mide problemim 35. Haftadayım tavan yaptı artık bebek büyüdükçe mideyi sıkıştıryo mide kapasitesi küçülüyo az bişe bile yesen rahatsız ediyo uykudan en az iki saat önce yeme içmeyi kesiyorum bir de maden suyu bi kaç yudum içiyorum bu şekildr idare etmeye çalışıyorum