Benimki daha yeni 8.haftamdayım,ömrümde mide yanması yaşamamıştım, bu yaşadığım ne onu bile zor tanımlıyorum, gece uyandırıyor,yediğim midemde sindirilmiyor gibi, ama kusunca da safra kusuyorum sadece, aşırı gaz var ve mide suyum ağzıma geliyor. Doğurana kadar bu devam edecek mi gerçekten? Deneyimli hamişler bi yazıverin nolur 🙏🏼🫣