Arkadaşlar merhaba benimde üç gün önce başladı lekelenmem (Kahve renkte) Demir ilacından sandım (ne alakaysa:)) dikkate almadım üç gün üst üste olunca doktora gittim. Progestan verdi. İlk ağızdan aldım resmen sarhoş gibi oldum sersemledim ama sonrasında fitil olarak kullandım daha rahat. Bi sorum olacak lekelenmesin sebebi gözükmüyor dr. Da bişey söylemedi ama tedirgin oldum sizce neden olabilir ?