Selinayyy canım ben hamileliğimin ilk gününden beri progestan kullanıyorum günde 3 kere 5 haftamda ufak kahverengi kanamam oldu doktorum korkma kotu birşey değil açık renkli kırmızı kandan kork dedi ama biz yinede proloton iğne vuralim dedi suan 8 ci haftama gircem geçen gün doktora gittiğimda bebeğimin bir tanesinin yanında kanama kesesi oluşmus yat dinlen baska is yapmaa dedi iğnelere devam etti . Kahverengi akıntı gibi kanaman varsa canım korkma ama yinede ağır iş yapma bardak almaya bile uzanma . Progestanı koy yat dinlen o zaten etki ediyodur aksa bile 🌸