mrvasln sunandfun7 en kötü ihtimalle koyacak olduğunuz ismin yanına Zeynep koyun ben çok severim Zeynep ismini Zeynep mira diye koyayım çok isterdim şahsen ama görümcemin ismi Zeynep ve esiminde benimde ailemde çok fazla Zeynep var yani Zeynep Ayşe tarzı isimler ekleyebilirsiniz eger seviyorsanız
sunandfun7 mrvasln Zeynep ismini ben de eşimde çok çok seviyoruz ama kız kardeşim ve görümcemin kızının ismi zeynep .. Zeynep kotamızı doldurduk anlayacağınız 😄
Reyyhann Bizde de durumlar aynı yiğit aren koyucaz aren de neymiş diyorlar eren yap eren koymak istesek yiğit eren deriz dimi çok sinir bozucu
sunandfun7 Reyyhann Allahım insanı hemen soğutuyorlar ya , aynı durum işte .. ben de ne bulduysam hep bir yorum geldi ☹️
Beyzanurss sunandfun7 banada bugün eşimin tarafı bizde isimler karara oturtulur öyle seçilir herkes Öneri sunar denildi :) (9 ay karnımda taşıyım ismi sizemi bırakıyım diyemedimde) ben ne istersem o olacak diyebildim 🤏 ramak kaldı hepsini kırmama
sunandfun7 Beyzanurss Bence de ne istiyorsanız onu koyun saçmasapan isimler bulcaklar kim bilir bu defa koymazsanız da alınırlar istediğimiz ismi koymadı diye hiç o toplara girmeyin bence
sunandfun7 Behiye89 Yaa 🥰çok tatlısınız keşke herkes sizin gibi yorumlar yapsa insanlar negatif yorum yapmaya programlanmıs gibi anca moral bozuyorlar ☹️
gozdeyagci Biz de ece umay koyacağız. Kendi annemden çok tepki bekliyordum; ama tam tersi oldu ismi çok sevdi açıklayınca :)
guzel_anne1 sunandfun7 sana tavsiyem isme karar verin ve kimselere söylemeyin gerçekten bu konu benim başıma da bela oldu Alparslan dedik çok uzun Alp deriz dediler diğer bulduğumuz isimlere başka kulp taktılar hepsinin boğazına yapışasım geldi şimdi bulduk isim ama kimseye söylemiyoruz başka isim diyoruz sorana
sunandfun7 guzel_anne1 En güzel çözümü bulmussunuz valla tebrik ederim ama dogduktan sonra bide laf ederlerse cocuguma korkusu oluyor içimde 😒 bu arada erkek olsaydı Alparslan ismini eşim de düşünüyordu bizde seviyoruz o ismi bence çok güzel isim 😊
sunandfun7 Deletedmom727271 Değil mi ama 🥰 Çok nazik duyuluyor fonetiği de güzel geliyor kulagıma ama iste herkes unuturmus vs vs denildikten sonra vazgeçtik.. :/
Behiye89 sunandfun7 🌸🌸🙏🙏 duymayın evladınızla keyif yapın bolca sevin. İnsanlar sadece yorum yapar boş boş
guzel_anne1 sunandfun7 O zaman varya aç ağzını yum gözünü bir kere bozarım bir daha diyemezler heralde😂😂 Bizde çok beğenmiştik ama bir kere gıcık aldırdılar ya içime sinmiyor şimdi
Deletedmom727271 sunandfun7 Açıkçası ilk oğlumun adı Giray Alp. Giray da kimse duymamış bana da çok dediler unuturuz zor vs diye. Söyleye söyleye alışılıyor. Önemli olan sizin ne istediğiniz, koymak isterseniz elbette koyun söyleye söyleye alışacaklar 😊😊
sunandfun7 tarcinnnn Erkek seçeneği daha az sanki kız isimlerine göre Allah kolaylık versin bir ömür ismi tasıyacak yavrularımız zor bir iş.. karakteri etkilediğine de inanıyorum ben o yüzden güzel seçim yapmak önemli 😬
Eliiiiif Ay aynısını bizde yaşıyoruz inanın ama hiç takmayın kimseyi ağzı olan boş boş konuşuyor ben çocuğuma mira koyucaktım yok bira derler bilmem ne zıkkım derler diye diye soğuttular bizi isimden
sunandfun7 Eliiiiif Ah bu insanlar .. valla bana birisi bi isim söylese hosuma gitmese dahi onların gönlünü hoş tutmak için kötü yorum yapmam ama millet masallah .. tekme yumruk gibi yorum yapıyor 😄