Fadimeckrr Rabbim hayırlısını nasip etsin. Bende 35+4 oldum. Günler ilerledikçe korkularım başladı. Tekmeler can yakıcı ve sert. Cesaretli olmam lazım aslında. Panik atak olduğu İçin korkularımla baş edemiyorum. Dua ediyorum İşte. Umarım herşey yolunda gider. Tüm annelerimizin bebişi zamanında gelir ve sağlıkla kucağımıza alabiliriz inşaallah🤲🏻