Fadimeckrr Gece 12 den sonra 36 haftalık olacağız , bizi bu hafta neler bekliyor acaba , ara ara yalancı sancılarım oluyor , hurma yemeğe başlayacağım biraz da aceleciyim sanırım bebeğim 2 3 haftaya gelsin istiyorum 🤭 sizde durumlar nedir hanımlar ❤
Iremocak Fadimeckrr 36+4 olduk genitalde makatta baskı yoğun bir şekilde sertleşiyor toplanıyor. Ve ben sancıları ayırt edemiyorum 🙄 doktoruma sancı nasıl oluyor dediğim de bir cevap alamadım bilemiyorum pazartesi tekrar doktora gideceğim bakalım ne olacak
AyAysell Fadimeckrr bizde 36+3 olduk benimde sol göğüs kafesimin altı ağrıyor çok sanki birşeyler batıyor hayırlısıyla dogursaydik ya
Zehratay Fadimeckrr sancım yok çok şükür ikinci gebeliğim çarşamba günğ doğum için gün alacağız ama karnım çok çok büyüdü çok rahatsız hissediyorum artık kendimi kan değerlerim düşük tiroidim de var onlar da çok halsizlik yapıyor bebek doğunca insan hamilelik dönemini özlüyor diye zaman yavaş geçsin istiyordum ama şu son zamanlar vakit geçmiyor adeta 🌸
svdkznc Fadimeckrr biz de 36+1’deyiz bebek baş aşağı pozisyonda ama ayakları sanırsam hiç durmuyor gögüsümün altına doğru sürekli bir hareket halinde yaramaz🥲 arada nefesimi kesecek şekilde vajinaya bıçak saplanır gibi ağrılar giriyor,haftaya çatı muayenem var, aşırı heyecanla bekliyorum şimdilik normal doğum olacak gibi duruyor.. umarım hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza💖🌸
Filiz92- Bende 35 haftadayim benimde yalanci sancilarim var bazen oyle bir geliyorki nefesim kesiliyor sali doktora gidicem bakalim ne dicem cok merak ediyorum ins 38 hafta da dogururum
Dogalanne Bu günleri iple çekiyordum 😊Şükür son aya girmiş bulunuyoruz.hareketleri çoğaltmalı perine masajına başlamalıyım ✌🏻Erken gelmesini hiç istemiyorum 38 de flan.İnşaallah herkes hayırlı gün ve saatte kucağına alır 🌸
Msl22 Dogalanne Bende o kadar cok bekledim dedim acaba bu haftalari görebilecekmiyimm 37+1iz Çarşamba doktor çağırmıştı bakalim ne olacak ama 39 lar 40lar tehlikeli olabiliyor ve benim bebis 35ten beri çok kasilip toplaniyor dogum kanalinda doktor her an gelebilir dedi 38 e girdigimde 38 icinde gelmesini istiyorum çünkü hep endise heyecan bide artık yürüyemiyorum rabbim hepimize hayırlı doğummlar nasip etsin 🙏🏻
Zehratay Dogalanne benim de normalde 11 haziran ama ikinci gebeliğim sezeryan olacağı için çarşamba günü gün alacağız en geç 1 Haziran daha öncede alabilirim dedi doktorum bebeğin durumuna bağlı olarak heyecanla bekliyorum tarihin belli olmasını 🌸
Zehratay Dogalanne hiç belli olmaz ama ilk kızım da günü geçmişti 40+4 de mecbur suni sancı ile başlattılar olmayınca sezeryana alındım ağrı sızı sancı hiç birdeyim yoktu dursa daha dururdu belki 😃
Dogalanne Zehratay Benim de o şekilde olduğu için pek gününde beklemiyorum 🙃 üç doğum üçü de 40 ve 41 haftalık iken oldu.Doktor doğum olmuyor diye müdahale etmek isteyince soluğu evde aldım ben 🤣 mecburi evde doğum 😎💪🏼
Dogalanne Zehratay öyle oldu 😊, Bu henüz dönmemişti son kontrolde bırakın evi hastanede bile normal için uygun değildi 😬İnşaallah herşey yolunda gider
Msl22 Dogalanne İnşallah rabbim bir avazda kurtarsın tek korkum fazla durmasi ya belim kirilacak gibi sanki hic iyi degilim🥺