Cerenmert Benim ikiz gebelik, normalde çok kuru cildim var kıyafetlerime bile bulaşır toz gibi, her duşta tam kurulanmadan bebek yağı veya balmoille yağlanıyorum. Duştan önce at kılı fırçasıyla fırçalıyorum. Duştan sonra da göbeğime bu zamana kadar hep bio oilin sarı olanını kullandım. Lierac da kullanıyorum ara ara. 36+5teyim. Sadece karnım çok büyüdü ama hiç çatlağım yok göbeğimde çok şükür. 🧿☺️