Cerenmert sadece hamilelik sürecinde olacak gibi düşünmeyin, maalesef sonrasında ortaya çıkıyor. Ben kuru ciltliyim, biooil, lierac, hindistan cevizi ve badem yağı vs hepsinden kullandım. Kocaman göbeğim vardı, bebeğim 4850 doğdu. Hamilelik sürecinde çatlağım olmadı ama sonrasında göbek indikçe çatlak ve pörsüme oldu maalesef 😕 olacaksa oluyor, doğru ama ben hicbirsey sürmeseydim daha kötü olurdum.
Önemli olan nemli tutmak bu arada, pahalı olmasına gerek yok, bebek yağı veya saf zeytinyağı bile olur