Hafize3536 Aayse123 sabah akşam günde iki kez alıyorum ağrılarım azalıyor baya yok ediyoe cok ağrım olunca günde 3 cıkarıyorum doktorumun takibiyle tabi
Sjana Aayse123 evet çok normal dedi magnezyum eksikliğinden kaynaklıymış sabah akşam kullanıyorum ilacı nst giriyorum bir problem yok tek sebep magnezyum
Sevimm1 Aayse123 evet normal ☺️ ben de 39.haftamdayım sürekli ni yerde toplu ve çok sert doğuma çok yakınmışım artık😃
Sjana Aayse123 evet kasıklarımda regl ağrısı gibi oluyor hatta ve bazen vajinada bir şiddetli iğne batması gibi oluyo ya da içimden damar çekiliyomuş gibi hepsini doktora anlattım nst girdim çok şükür her şey normal