Sjana Aayse123 bende de aynı sorun var birden kasılıyorum bebek önde toplanıyor resmen magosit kullanıyorum doktorum önerdi o iyi geliyor dilerseniz araştırabilirsiniz
Hapyymami55 Aayse123 seymi bebek bı yere toplanıp karın semsert oluyor yalancı snaci olabilir bana suni verdiklerinde oluyordum öyle
zeyneplikoglu7 Bende 32+1 haftalığim aynı şeyleri yaşıyorum bı yerde toplaşiyor sert oluyor bilen yok mu acaba
Sjana Aayse123 evet çok normal dedi magnezyum eksikliğinden kaynaklıymış sabah akşam kullanıyorum ilacı nst giriyorum bir problem yok tek sebep magnezyum
Sevimm1 rahmin kasılması o durum rahminiz doğuma hazırlık kasılmaları yaşatıyo bebek değil o toplanan rahim☺️
Sevimm1 Aayse123 evet normal ☺️ ben de 39.haftamdayım sürekli ni yerde toplu ve çok sert doğuma çok yakınmışım artık😃
Bussbusss Aayse123 bende 30. Haftadayım ama aynıları bana da oluyor bebek bir yere toplanıyor karnımın o tarafı sertleşiyor nedenini anlayamadım bir türlü 🥺 sonra geçiyor ama herhangi bi ağrı olmuyor