31 haftalık hamileyim hamile kaldığını öğrendiğim zamanlar tiksindim sigaradan ilk başlar 3_4 tane içiyordum yoksa şimdi ise günde bazen 1 bazen hiç içmiyorum onuda el tiryakiliğimden dolayı yapıyorum içime cekmemeye çalışıyorum.yengem günde 1 paket içti yigenim maşallah 12 yaşında hiç bir sıkıntısı yok diğer bir arkadaşım günde yarım paket içti bebeğinde şuan hırıltı varmış ve doktor sigaraya bağlamış o yüzden işi şansa bırakmamak lazım aslinda değil bir tane sigara içilen ortamda bile durmak sakıncalı işin gercegi