Yaklaşık 15 yıldır sigara içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim gün sigarayı bıraktım okuduğum bir kitap içtiğim sigaranın plasenta yoluyla direk bebeğe gittiğini söylüyordu bebeğime boyle bir haksızlığı yapamazdım. O kitapta okuduğum kısım çok etkilemişti beni. İşte hic kolay olmuyor stresini kaldıramıyorum bana pek samimi gelmiyor annem 55 yaşında hala vicdan azabı duyar bana hamileyken sigarayı bırakmamış ben kronik bronşit hastası olarak doğdum herkes her zaman şanslı olmayabiliyor ne yazık ki. Ben günde 1 paket sigara içerdim tamam tabiki cok kolay olmadı ama bebeğim için değer.