Gulnur-sumer63 Bende günde 3 tane progestan ve 3 tanede duphaston kullanıyorum ama benim düşük tehlikem var tup bebekle hamile kaldim
Sehrbnon12 mimar_anne dimi yaa bende 4 haftalık en kullanmaya basladım risk olmasın diye ve hic belirtim yok yani ikiz olmasına ragmen
Berenibeklerken Sehrbnon12 6.haftada kanamam oldu o zaman vermişti doktorum 31.haftadayım rahim ağzı kısalığı için bıraktırmadı doğuma kadar kullanıcam herhalde.
Sehrbnon12 Peelinn bende acaba ondan mı kasılmam kasık agrım vs yok diye dusunuyordum iyi ki söyledin canım tesekkur ederim
Tansuozp_07 Sehrbnon12 kanama oldugu zaman verilmisti bana En buyuk belirti kanama olabilir onun disinda kasilmalar normal olmasi lazim
Sehrbnon12 Tansuozp_07 benim yok canım yani kasılma kasık agrısı kanama vs yani ondan sorayım dedim progestan dolayı mı olmaz diye
Zozan-harman Sehrbnon12 ben de kullanıyorum progestan fitil hamileliğim boyunca fitil bitince ağırlarım oluyor kullanınca ağrılarım geçiyor fitil önlüyor