Sehrbnon12 benimde sadece ilk hafta çok fazla kasık ağrım olmuştu o yüzden hiç hamile olabileceğimi düşünmedim adet sancısıdır dedim ama hamileymişim ❤️ Şu an 5 haftalık o fitili kullandım 1 hafta onun dışında hiçbir belirtim yok, sende gönlünü ferah tut kimsisinde 6. Haftadan itibaren başlıyormuş belirtiler kimisinde 3. Aydan sonra kimisinde hiç belirti olmuyormuş mesela benim ablam 9 ay boyunca hiç hamilelik nedir bilmedi kişiden kişiye değişiyor tabi inşallah çok güzel bir hamilelik geçirirsiniz