Bsra-tasan06 ben mochi manuel almıştım, am o malum fazla sütü almak içindi.
Süpriz dogum olunca lansioh tekli elektrikli aldım, forhma sordum hatta kiwi de önerldi ama markete geliyormus sanırım benim vaktim olmadıgından e bebekten aldım. 2 saatte bir sürekli sağdım, manuel pomba beni cok yorardı