Bsra-tasan06
Merhaba;
birgün öncesi kontrolümde her şey yolunda iken ertesi günü yani 35+2 de sezeryan ile 2,700kg dogum yaptım.
10 günlük küvöz maceramız oldu.
Emme refleksi yoktu
Nefesinde hafif hırıltı vardı
Sağma makinası aldm. İlk iki gün damla damla, 3. Gün normal akmaya başladı. Normal bebeginizi emziriyormuş gibi 2 saatte bir düzenli sağdım
KüvöZ bebeginiz için gerekli ve şart ise emin olun kusursuz bir ortam, mükemmel bakılıyor ama ana yüreği… o 10 günü asla unutamayacağım.
Ama şuan 11 aylık ve koynumda uyuyor. Sizin de öyle olacak, ileri premetüre olarak geçiyor demişti doktor tam premetüre değil o yüzden içini raha tolsun denmişti
Sabır dilerim