haklisinesracim öyle canım ben de ondan hemen sezaryeni benimsemek istemedim zaten, 38 de dört kilo çıktı da yanılma payı da olur illaki. Catimla ilgili bir şey demedi, bir hafta daha bekleyelim kanala girmezse sezaryeni konuşmamiz gerek dedi işte. 40′i da geçirmek istemiyorum sürekli yürüyorum belki kanala girer de sancım gelir doğururum diye. Bakalım dua edicem bol bol belki şaşırtır da kendi gelmek ister