Selam kızlar, bu zamana kadar doktorumun sezaryen yanlısı olduğu izlenimine hiç kapılmadim ve hep normal doğum istedim. Bebek hamileliğimin başından beri iki hafta önde gidiyordu ve buna rağmen doktor her muayenede normal olabilir tabii net bir şey söyleyemem henüz deyince kendimi hiç hazırlanamadim ta ki 38+4′de bebek 40 hafta ile uyumlu çıkana kadar. Doktorum umutsuz konuştu, şimdiye kanala girmesi lazımdı, açıklığın da parmak ucu kadar sezaryen ihtimalin çok yüksek diye. Bir hafta daha bekleyelim belki yürüyüşle kanala girer diyerek yolladı. Şimdi yürüyüş yapıyorum ama bir yandan da korkuyorum bebek 4 kilo çıktı. Haftaya daha da irilesecek ve kanala girmemiş olursa suni sancı ile normal doğurabilir miyim acaba diye düşünüyorum. Bu durumda olup iri bebeği suni sancı ile doğuranlar var mı? Sonradan sezaryene mi dönüyor hep?