Sevilayozdemir
Bence de normal yani canım kimisi çok yüksek değerlerle öğreniyor hatta ben ilk öğrendim adet günü 100 başka birinin adet günü 1000 filandı dedim bende mi sorun var ama sonra 2 günde 3,5 kat arttı bu sefer de fazla arttı acaba mol gebelik mi diye korktum😅 şükür şimdi 8. Haftaya geldik bebeği gördük kalp atışını duyduk inşallah sağlıkla ilerler tabi senin de değerin bol bol artar sağlıklı bir hamilelik geçirirsin inşallah🥰