Gizembiniciogl1 14+3 olduk 🥰 ikinci trimestera geçtiğimizden beri çok rahatladım. Bulantılar mucize gibi geçti, enerjim yerine geldi çok şükür 🙏🏻 ama bu semptomlar geçince hamile olduğumu hissedemez oldum 😅 ikili tarama sonucumuz iyi çıktı, çok şükür. pazartesi günü de kontrolümüz var, cinsiyetini öğreneceğiz👼