Busear allah analı babalı büyütsün inşallah 💕💕 bişey sorucam yanlış anlamazsanız 30+2 benimde doktor 2 kasımdan sonra dedi doğum için ama geç doğum olur ilk bebek dediler sizin de erken gelmiş suyunuz bende takıntı yaptim geç gelcek diye neyse sezeryan olmayı siz mi istediniz yoksa suyunuz gelince açıklık yok diye doktor mu dedi sezeryana alalım diye ? 🌱🤰🙏