Ne olucak bu halimiz böyle annem dogurunda cok pısman olucaksın uyumadıgın gunlere dıyor hadi doğmuş olsa cıdden vakıt onla geçer herhalde ama boyle tek basıma hortlak gıbı gezınıyorum evde sıkıntıdan eşimi kaldırmaya çalışıyorum ama tabı top patlasa duymaz