Mervedez159 kendin horlamıyorsan gene iyi keşke benim kocam yanımda olda da horlasa garibim görevde çalışır bir buçuk aydır yok 😂 ben kendi horlamama uyanıyorum normalde akşam 10 dedimi dayanamam uyuyorum her zaman öyleydi sabah uyanırdım şimdi ikide bir uyanıp bir daha uyuyamıyorum hele bu saatlerde uyanmayı da alışkanlık ettim dogursam da uyumasam zoruma gitmez 😂 bir de içimdeki canavar oğlum tepikleyip iyice uyandırıyor ona da kızamıyorum en iyisi telefonu bir köşeye koyup uyumaya çalışmak