Marisu ben cuma yaşadım onu hala sancım yok pazartesi gidicem doktora tekrar. Nişan geldikten sonra 48 saat içinde doğum başlaması yüksek dedi ama 37 de nişanı gelip 41. Haftaya kadar doğurmayan gebelerim de oldu dedi bana 😊 gerilme. Ben de ilk gördüğümde korkmuştum ama 1. Evresi en azından son hazırlıklarımı yapabildim 😊
Marisu