Bende yarın 37 olucam dün biraz duygu patlaması yaşadım 🥺🥺 çok sıkıntılı geçti hamileliğim bide şimdi ağırlaşınca baya zorlanıyorum. Fazla çatlağım oldu zaten vücudum çatlamaya müsaitti tahmin etmiştim böyle olacağını resmen hissediyorum ve karnım çok acıyor 😥 Çık artık içimden diye söylenirken buldum kendimi sonrada bebiş üzülecek diye bi posta ağladım 🤭 hayırlı kolay doğumlar olsun inşallah hepimizin