@“Cinarsmom”# 33+5 ne uyuyabiliyorum ne kalkabiliyorum. Çalışıyodum geçen hafta izne ayrıldım ellerim ayaklarım şişti evde. Bebeğim de tembelleşti galiba fazla kıpırdamıyo gibi bi his var içimde haftaya randevum var bian önce randevu günü gelsin diye bekliyom. Şu haftalar çabuk geçsin de bebeğimi sağ salim kucağıma alim artık 🤲