Esen inşallah hayırlısı ile alırız yavrularımızı kucaklarımıza. Doğum şekli ile ilgili konuşmadık henüz. Ama şekere bağlı olarak bebekte bi sorun gözükmüyor şuan yani suyun fazla olması ve iri bebek olması gibi. Normal Doğum istiyorum şuan engel yok çok şükür