M-eng95 yaa inşAllah sağ salim kucağına alırsın yavrunu bizde de olmuyordu 1 yıl da oldu 8 haftalıkta kalbi durdu bu gün kürtajımın 17 ci günü 3 gün önce eşimi özledim diye ilişkiye girdik doktor 1 ay olmaz demişti dinlemedim.inşAllah sağlıklı evladım olur hayırlısıyla