alpseda_ canım merhaba, ben aynı senin gibiyim hemen hamile kaldım. Öncelikle sana sabırlar dilerim, çok zor biliyorum aynısını yaşadım ben ne desem bebeğin yeri dolmaz ama süreç hakkında seni rahatlatmak isterim.
- Haftada kalbi durdu bebeğimin kürtaj oldum şimdi canım kürtajı mutlaka güvendiğin bir yerde yaptır çok çok önemli ben 1.5 senede hamile kalmıştım benim içinde zor oldu hemen devlete git tıbbi genetik bölümüne, 2 kaybım oldu de ve genetik testlerini yaptır çünkü çok önemli kalp durmalarının çoğu kan pıhtılaşmadan oluyor cidden çok araştırdım
Ben yine hamileyim 10 haftalık ve doktor 2 ay korunma verdi ben 3. Ay hamile kaldım şok olduk bu kadar çabuk olmasına.
Canım ne yaptım sana söyliyim Bu bir imtihan dedim ve hiç isyan etmedim ağladım üzüldüm sonra iyileştim ve içimden hep Rabbim beni sınadı ama mükafatını da verecek çünkü imtihanımı güzel verdim diye kendimi telkin ettim. Sonra hiç ne ovulasyon ne MFK ne başka bişey eşimi özlemiştim normal birlikte oldum ve uzandım ve bu sefer gebeliğim çok düzgün gidiyor, inşallah seninde hemen olur ve sağlıkla olur canım