dnz_dnz olabilir. Çünkü bende de hep çıkıyor hatta nst odasında eşimle oluyoruz şaşırıyo hiç bişeyin yok mu şuan diye 😄 Bebeğin kendini toplaması, dikmesi nstye sancı olarak yansıyo. Bendeki his sadece diyaframa doğru dayandığı için oğlum nefes almakta zorlanma oluyo o kadar. Ben söyleyince doktorum dediğim gibi yalancı sancı vücut kendini hazırlıyor dedi. Ki ilk ciddi sancımı dün akşam hissettim işte kasıklarımda. Doğum sancısı belden kasıklara vuracak ve sen zaten anlıcaksın bebek geliyo diceksin dedi. Farklı bir kasılma hissediceksin ve şiddeti artarak devam edicek dedi.