Merveii Beybim benim 34te sancımın 117 çıktığı falan oluyordu 😊 Ama tamamen bebeğin kendini karnımda dikmesi ve toplamasıyla ilgili bir sancı göstermesi nstde ki. Çünkü sancı hissetmiyorsun kasıklarda ya da belde. O doğum sancısı değil. 38+2yim hala aynı şekilde kendini dikiyor ve nstde sancı görünüyor haliyle 🤷🏻♀️
2 cm açıklığım olmasına rağmen daha kasıklarda doğum mu başladı acaba diye düşündürten kasılmayı dün hissettim düşün 😄