Benimde bat 13. Salıdan beridir her gün test yapıyorum hepsi negatif çıktı bugün sağlık ocağına gidip kan verdim hem betaya baktırmak için hem de diğer tahlillerim için sonuçlarım pazartesi günü çıkacakmış. Regli olacakmışım gibi karnım ağrıyor ve sabah uyandığımdan beri akıntım var. Hatta sağlık ocağındayken dedim kesin regl oldum resmen bir şey akıyordu eve gelip hemen baktım regli olmamışım. Biz tam yumurtlama gününde de yaptik . en sonda 3Mayıs’ta İlişkimiz oldu acaba diyorum o o gün mü tuttu. Yani öyle umut ediyorum😊 İnşallah regli olmam