Ffnur gunesligun benmde bugun olmam lazm henuz olmadm ama olcak gibiyim belim agriyor sabahta karnim ve kasiklrm agriyodu beklycez
gunesligun Miray31 günün geldi mi? Test yapsana. Ben yarn sabh yapıcam inş. Daha da bekleyemem. Bat 14 mayıs
gunesligun Ffnur o zamn bi daha ki aya kaldı. Ben daha yapmadım. İnş vardr. Ekimde kürtaj oldm, yeri dolsun çok istiyrm