Eliferimm Allah şifa nasip eylesin… Tüp bebek değil ama benimde 11.haftalarda yoğun bir şekilde kanamam gelmişti hemen doktora gitmistim kılcal damar catlamasi demişti hatta yerini de göstermişti her ihtimale karşı progestan vermişti. Çok şükür bisey olmadı… Biliyorum çok zor ama içini ferah tut kendine dikkat et… Yüce Allah sağlıkla kucağımıza almayı ve sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin….