Imnuha 6+1 de aynı durumu yaşadım kese etrafında kanama oluşmuştu ama doktorum coraspin ve oksaparı kesersek asıl bebeği kaybederiz dedi kesinlikle bırakma yat dinlen dedi 1 hafta sonra geçmişti. Ama o zamanlar kanamalar normal karşılanıyor şuan biraz daha büyük olduğu için normal karşılanıyor gündüz tüp bebek yapan doktorum ile görüştüm kanama kesildiyse bebek iyiyse sorun yok detaylıya kadar dinlen dedi gebelik takibinide o yapıyor umarım sağlıkla kavuşuruz🥰 sizinde sağlıkla kavuşmanız dileğiyle 🙏🥰