2609nrgl Canım yazdığını gördüm dikkatimi çekti direk yorumlarında okudum 🙈 herkes bı fikir vermiş ama şahsen bende sana tecrübelerimi yansitayim bende 3 düşük yaptım hiçbir nedeni sebebi yoktu herşeyi en pahalı testlere kadar yaptırdım esimede yaptırttim sperm testi deyince yapıyorlar zaten açıkçası herşeyin bı vakti saati varmış ama ben hiç pes etmedim kontrole sık sık gittim Rabbimde karşılığını verdi diye düşünüyorum aşılama denemeye karar verdim tuttu şimdi bebiş bekliyoruz Allah isteyen herkese nasip etsin sanada aynı sekilde boyle zamanları atlatmak zor oluyor özellikle her kafadan karisilmasada bı fikir oluyor buda ister istemez yoruyor ama inan degicek ve sabredince hepsini unutuyorsun 💖🧿🌺