Kvrckmom Zuleyhakazan sorduğunuzda yazınıza beni etiketleyin cevaba. Yani en azından ne zaman yapılmalı ne sıklıkta olmalı falan 😊
Zuleyhakazan Kvrckmom ben bi doktorun özel instagram sitesindede okumuştum canım son aylarda yapılması doğumu tetikliyor rahmi uyariyor diye
Kvrckmom Zuleyhakazan ya evet bir kac YouTube videosunda gördüm bende ama yine de doktorumuza sormakta fayda var 😊
Kvrckmom Zuleyhakazan ya inan nefesimi zor aliyorum birde ters bir durum olur diye korkuyorum. Doktora soralım da öyle 😂
Kvrckmom Zuleyhakazan ben denemeyi göze alamıyorum canım birde ilk çocuk olunca ne bilim korkuyor insan herşeyden ama yine de doktoruma sorarım kolaylaştırır mı? Ya da açılmayı kolaylaştıran neler yapabiliriz diye 😊
EryaCa Emine0618-123 Sat a göre 38 gün var ama ben Haziran başında gelir diye bekliyorum oğlum da 37 de gelmişti attık çok ağırlaştım dayanması zor oldu
EryaCa Zuleyhakazan Keşsnlikle ilişki işe yarıyor biz ilk doğumda doktor önerisiyle her gün ilişkşye girmiştik ve yürüyüş merdiven inip çıkmak çok iyi oluyur
Kvrckmom EryaCa bende böyle okudum dinledim.youtube dan ama doktorum.kesinlikle yapmayın dedi. Acaba buzim bebekle ilgili bir durum mu vardı onu açıklamak istemeyip yapmayın demiş de olabilir. Peki sizin doğumunuz ilki ne zaman oldu ve kaçıncı haftada?