Emine0618-123 Gozde0010 Hadi hayirlisi olsun inşallah sag saglim kucana almayi nasip etsin minnak yavrunu
Emine0618-123 momofkaan yokdu canim normalde 37 de falan yapiolar cati muayenesi nide benim bebisin kalbi hizli atti icin bakdilar
Emine0618-123 momofkaan devlete mi gidiosun özelemi Allah razi olsun cumlemizin evladini bıze bagislasin sag saglim
Zuleyhakazan Emine0618-123 benimkide tam 36 haftalik 38 de gelsin istiyorum normal olarak ama nasıl olucak bilmiyorum normalde çok hareketli 😔 öneri verin kızlar erken doğması için neler yaptınız çoğu doktor iliskiyi oneriyor son aylarda dogumu kolaylastiriyormus ay bilemedim vallaha 🤦🏻♀️😔
Kvrckmom Zuleyhakazan ya ben bunu özellikle doktoruma sordum doğumu tetikliyor dedi ve yapmayın dedi. Bir hafta sonra kontrolüm var yine sormayı düşünüyorum. Spermin içindeki bazı maddeler doğumu tetikliyor diye biliyorum.
EryaCa Zuleyhakazan Keşsnlikle ilişki işe yarıyor biz ilk doğumda doktor önerisiyle her gün ilişkşye girmiştik ve yürüyüş merdiven inip çıkmak çok iyi oluyur
Kvrckmom Emine0618-123 biz de tam 36 olduk bugün. 11 haziran bizim günümüz de son 28 günümüz kaldı. Bende 39. Haftada doğsun istiyorum ya. 40 Lara gelince insan stres oluyor niye olmuyor diye ister istemez.
Merikooo 35+2 haftalıgız uygulamaya göre son 33gun ben gelecek hafta cumartesi günü muayeneye gidecem tam 36+2de bklm bize ne diyecek 🤗kilo ve boyunu çok merak ediyorum
Kvrckmom Zuleyhakazan tamam ama daha kontrole gitmeme 2 hafta var. Eğer bilgi alırsanız siz de beni haberdar edin.
momofkaan Emine0618-123 özele gidiyorum canım medipol megaya. Başta bir kaç randevu devlete gittim sürekli grev vardı randevu bulamıyordum. iş yerimde saatler konusunda sıkıntı yapmıştı özele geçtim
Kvrckmom Emine0618-123 hiç bir şey hissetmiyorum o konuda ya. Sadece rahim bölgemde ister istemez hareketini hissediyorum sanırım. Bir baskı oluyor bebekten sanırım 😅
Zuleyhakazan Kvrckmom ben bi doktorun özel instagram sitesindede okumuştum canım son aylarda yapılması doğumu tetikliyor rahmi uyariyor diye