Neler kullandım 8.haftadan beri 22 deyim ama gelin görün ki ÇATLADIM elimde kantaron yağı şişesiyle yaşıyorum resmen bir oil tatlı badem yağı hidistancevizi yağı lierac bulduğumu aldım kullandım ama gel gör ki CATLADIM😅😅😅 artık saldım bende bi tek kaşıntıyı en iyi yatistiran kantaron yağı onunla yola devam genetik olarak çatlayacaksaniz çatlıyorsunuz çok takılmayın büyük paralarda harcamayın derim