Sena646 Acemianne1- ben daha doğurmadım ama orda doğurucam sezeryan+özel vip oda 4100 yada 4000 olması lazımdı en son konuştuğumuzda 😊
Sare-68 Sena646 ben bi ara 8-10 bin arası duymuştum öztanın doğum ücretine. Sormadım ama 4000 duyunca bi şaşırdım
Ayseakdag Bende serkan bodura gidiyorum dogum icin ucret sormadik daha bizim.cok🙂rabbim Hayirlisi ile kucaginiza almayi nasip etsin bütun gebelere insallah
Sena646 Acemianne1- bizde 30 haftalığız çok memnunum Serkan beyden mesai dışında olsa bile mesajlara falan hemen cevap veriyor 😊
Kayralianne Sena646 merhaba haftaniz ilerde diye soruyorum detaylı ultrason yaptırdınız mi ve Serkan bey detaylı ultrason yapiyormu
Sena646 Kayralianne Ben Serkan beye 25. Haftamda geçtim ondan önce İnan beye gidiyordum o da her kontrolde bakıyordu detaylıca mesela her gittiğimde iç organlara varasiya bakıyordu Serkan beyde aynı şekilde her kontrolden detaylıca inceliyor her yerini 😊😊
Acemianne1- Kayralianne bana ben bişey görmedim ama sen bilirsin dedi bizimde ilk bebek olduğundan gitmiştik ama gittiğimiz yerde de cihaz aynı gibi geldi yani bir problem yoksa gitmeye gerek yok bence
Kayralianne Acemianne1- Sena646 teşekkür ederim birde muayene ücretlerinde bir değişme varmı ne kadar muaynesi
Acemianne1- Kayralianne ben en son bir ay önce gitmiştim normalde 140 sanırım ben sağlık personeli olduğum için 109 veriyorum 27 sinde tekrar gidicem en son gittiğimde aynıydı . Serkan beyi sordunuz dimi
Kayralianne Acemianne1- @Sena646 çok teşekkür ederim kızlar Rabbim sağ salim kucagimiza almamızı nasip etsin bebeisleri inşallah 🙏🤍