SbhtYlmz haklısın valla doğru söylüyorsun önceden yapılsa ayıp olurdu ama şimdi kendileri diyor zaten işte bende mahcup hissettiğim için ve korkttum herkes sadece annesi babası değil bizimkilerde aynı kendi annem çayı kaldirmami bile istemiyor çünkü dediğin gibi çok üzüldüğümüz için şimdi de uzulmemizi istemiyorlar birde bizim çevremizde şu aralar 6,7 aylıkken bebeğini kaybedenleri de görüyorlar korkuyorlar sanırım ben sadece korkmak istemiyorum ilk bebeğimde çok korkmuştum kaybetmiştim şimdi korkmak yada hayal kurmak istemiyorum benimki de bir nevi korku aslında