vostagramask
Anlıyorum ben seni. Benim kayınvalidem de aşırı hassastı başlarda “böyle davranıyosun ben rahatsız oluyorum evine filan gelmem” dedim. Şimdi zaten yapamıyorum. Kendinizi kötü hissedecek bir durum yok aslında onlar da bebek için endişe ediyolar ki bu güzel bişey gerçekten. Bazıları halden anlamaz gözünüzün içine bakar, bu durum daha rahatsızlık verici emin olun. Birde gerçekten 20.haftalara kadar dikkat edin bende bir şikayetim filan yok çok iyiyim dedim. Ama sonra ilaç kullanmak durumunda kaldım malesef. Siz yine de bu zamanlarınızı olabildiğince sakin geçirmeye bakın, boşverin. Kendinize de boşuna hiç stres yapmayın. 💃
Ben şimdi kayınvalideme diyorum “bebeğimi doğuruyum sen ona bak bende evinin işlerinde yardımcı olurum.”🤗 Pek mutlu oluyor, gönlü olmuş oluyor.🥰