ygmr Canım.. Şimdi🙈 Bak, ben 19 sene hristiyanların içinde yaşadım. Yani berlin’de. Bizim türklerimizde batıl inanç var, kimisi kırklanmadan evden çıkarmaz.. Kimisi çilek yerken aman dikkat biyerine sürme kimisi nar yerken aman dikkat. Bunların hepsi boş bence. Almanlar, doğum yaptıktan 2-3 gün sonra çocuklarıyla yüzleri açık geziyolar.. Ellerinde çilek şap şup yiyolar.. Ne bileyim biz türkler çokmu evhamlıyız ne. Dert etme.. Olan Allahtan.. Olacağı varsa sen birşey yapmadanda olur.. Herşey yaradanın elinde canım..