minik_mucizemmmm Temmuz Ağustos ayında doğum yapacak anneler, nasıl model lohusa terliği tercih ettiniz? Varsa fotoğraf atabilirsiniz 🌸
Barlasinannesi minik_mucizemmmm lohusa terliği yerine ilerde de kullanabileceğim crocs terlik almayı düşünüyorum
Dark minik_mucizemmmm ben plastik terlik götürdüm. Lavaboya falan gidiliyor çünkü. Temizlemek daha kolay
Gzmmtrkmn minik_mucizemmmm normal plastik terlik aldım a101 den :) ilk doğumumda da plastik terlik tercih etmiştim Crocs tarzında.
Tospikannesiiiii minik_mucizemmmm cros aldım geçen sene ilk gebelikte şimdi de onu kullanıcam bu arada çakma orijinal degil ona okadar para vermem 🤣
koalamiyim Ben rahat olsun diye şöyle bi şey aldım 😁 https://www.hepsiburada.com/mutlu-adim-havlu-lohusa-terlii-kaydirmaz-taban-p-HBCV00000M8J23?magaza=hisaraksesuar&isFashion=true&url_src=and-product-detail
EssoSavve minik_mucizemmmm gereksiz 😏 benim aldığım bebek çantası da olmuş 850 lira ben 300 almıştım kıçımla güldüm valla 😅 o kadar hoşuma gitti ki çantaya da bayılırım yani gider gider alırım diye düşünüyordum daha kapısından geçmem 🙄
EssoSavve Barlasinannesi ahahaha çakma sevmiyorum alternatif arıyorum eminim 12 günde karşıma o terlik çıkacak 🤪😂 ceyoda da güzel modeller var aslında crocsa göre de uygun
Esrahazen1 https://resimyukle.io/r/8JJbIgosnS Ben böyle bir şey yaptırdım ama yedek terlikte götürücem
Kuputo EssoSavve pull and bear iş birliğiyle havaianas parmak arası terlikler var gayet rahat ve kaliteli, ben geçen sene almıştım onları kullanmayı planlıyorum. Alternatif olur belki sana da. 😬
Esrahazen1 EssoSavve benimde kafamda deli sorular 😂 fotoğraf çekimi için yaptırdım sırf zaten ama çok rahatlar doğumdan sonra bol bol yürücez 💪
EssoSavve Esrahazen1 sen fotoğrafını çektir onu sakla direk Allah muhafaza bide düşer naparsın normal bişi götür bide 🤷🏼♀️
EssoSavve Esrahazen1 ben sana onu derken kendimi düşündüm canım 😅 sezeryan olcam seni bilemem biraz zor oluyor kalkıp etmedi 😬
Esrahazen1 minik_mucizemmmm aşkım fotoğraf çekilicez doğum fotoğrafı sıradan birşey olmaz sabahlığıyla takım yaptırdım 😂 yedekli gidicez tabikide