Sevilayozdemir Melos12 evet aslında bu çevrede bütün her tanıdığım ona gidiyor ama bilemedim geçen gebeligimde banada devlette yaptırmıştı testleri. Aslında insan halinden anlayana bir doktor
littlemiracle_ Sevilayozdemir özel gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezi doktor Ahmet Vehbi Koca kendisi benim doktorumdur ve çok memnunum
littlemiracle_ sevgitekes ahmet bey benim de doktorum bana da 29 mayıs için gün verdi sizin sezeryan mı olacak
Aycha Merhaba arkadaşlar, Otobüse binilip, Gaziosmanpaşa merkezde inilirse; Hekimsuyu Caddesi, Küçükköy’e yürüyerek kolayca varılır mı? Teşekkür ederim.
Yasemibrahim Aycha hekimsuyu cok uzak gazi Osman Paşa ya canım kesinlikle yürüyerek gidilecek Bi mesafa degil sen nereye gideceksin hangi hastane
ipekarel Tubiiiiif evet dün bende duydum ama spinal veya epidural girince daha fazla fiyat çıkıyor Muş heralde
Tubiiiiif Melos12 bende çok memnunum gerçekten para yici biri değil devlette yaptırabilirsin dedi testlerini cok anlayışlı benim tüm ahiret sorularımın cevabını veriyor 😁
Melos12 Tubiiiiif haha kız aynı aynı valla bide ben hep şansa erken doğum yapıyorum ramazanın bitmesine 1 gün kala özel çağırttım doğumuma diyor kız gene mi tutamadın bebeği içinde diye kahkaha attık 😂😂😂
Aycha Yasemibrahim Merhaba, Başarı Hastanesi’ne gitmeyi düşünüyorum. Hastane, merkezden yaklaşık olarak ne kadar süre uzaktadır, merkezdeki otobüs durağından hastane yakınlarına kadar giden dolmuş, minibüs var mıdır? Çok teşekkür ederim.
BaLevLat34 Sevilayozdemir Genel olarak memnunum ama dogum için bekliyorum bakalım dedikleri kadar var mı öneri üzerine gittim bende canım
Yasemibrahim Aycha var canım gazi Osman Paşadan gazi mah yada yeşilpınara giden minübüslere binebilrsinz önünde indiriyo yaklaşık ordan 20 dk 25 dk sürer
Yenianneadayi2208 Aycha ayrıca gopaşa merkezden otobüs alternatifi ile de ulaşım sağlayabilirsiniz..38B vezneciler Yunusemre mahallesi ,88A Yenikapı Yunusemre mahallesi hatları hastanenin önünden geçiyor. Yaklaşık olarak 15 dk şık bie mesafe..
Sevilayozdemir Sudenr aaa o doktoru ilk kez duydum kızımı orada doğurmuştum aşırı güzel odaları vardı biz 1+1 oda tutmuştum şimdi onlarında fiyatları ucmustur 😢
Aygunsnn Sevilayozdemir muayene ücreti maalesef 440 oldu 2 gün önce öğrendim bende Normal doğum da sezaryen de 7.500 tl epidural vs anestezi alırsanız 1000 tl fark ödüyoruz doğum ücreti eski fiyat tabi
Sevilayozdemir Aygunsnn anladım canım evet 440 TL olmuş 😢 kürtajı o hastanede olmuştum Emrah beyde , kendisini çok seviyorum hastane adının hakkını veriyor gerçekten çok ozenli ve ilgili. Doğumu düşünemiyorum bile.