Nez_1992 benım yğğzm komple lekeydi mart ayından itibaren güneş kremi kullanmam ragmen zaten meyiliydi de ☹️
Dogum sancı cekerken anneannem yanımdaydı sacımla dua ederek yüzümü sildi bende huylandı cektim. Silinen yerlerdeki izlet gitti 😄
Keske komple silseydim hurafe diye inanmadım ama dogruymuş 🤭😇