hukukcuanne_06 Bundan 6 sene önce bana deselerdi ki 3 - 4 çocuk daha olacak hayatta olmaz derdim ama hayata bakınca insan bazı şeylerden korkmaya başlıyor, insanlar öyle tuhaf olmuşlar ki ,komşuluk iyilik ,birbirine yardım diye birşey yok ,bende çocuklar çok olsun da en azından birbirlerine yetsinler aile kavramı nedir öğrensinler istiyorum ,kardeş sevgisi ,anne baba sevgisi nedir bilsinler istiyorum Allaha şükür hepsine özenle aynı şekil davranmaya çalışıyorum Allah yardım etsin hayırlısıyla sağlıkla büyüsünler inşallah 😍 eşyaları söyle birbirlerinden kalanları hala kullanıyorum sağlam olanlar olursa aralarında, ihtiyaç olduğu zaman elbet alınıyor, bebek arabası hepsi kullandı hala şükür sağlam ,daha iki çocuk rahat kullanır, ev müstakil iki katlı, bahçeli, büyük oğlana ayrı oda yaptım büyük kız da öyle ufaklıklar birlikte kalıyor bir odada ama yatakları ayrı odada oyun odaları da ayrı, bebek doğunca değişecek tabiki