Eda14momyy- asilveyigit 2 saat önce hastaneden geldik sancılarım var dedikçe ağrı bile çıkmıyor nst de dediler 😤 yalancı sancılarım arttı belim ağrıyor regli olmuşum gibi 😥
Esrahazen1 asilveyigit benimkide öyle diyo ama benim ilk doğum korkuyorum valla normalden her hafta terapi yapıyo resmen korkma diye 😂
Sdfcbn asilveyigit belirtiler bi anda da gelebilir takılma onlara ben hiç belirti olmadan doğurdum ikinciyi sadece bebişte bi yere toplanma vardı onun dışında bişey yoktu
Beyzanrr Esrahazen1 valla 15 20 saniye sürüyor gidiyor ama şiddetleniyor artık doğum yakın herhalde 🤲🤷
asilveyigit HASTANEDEN BİLDİRİYORUM BU GECE SAAT 3.30 da suyum geldiz 40+0 dayım. Hastanede yatıştayım. Bakalım
mericeynnnn asilveyigit 39+6 yim ayni seklde su 2 gundur herseyi saldim hic bsy yapmıyorum biktim.Ama en gec mayis sonuna cikmasi lazm